Inser vi egentligen hur mycket folk kan tjäna på oss?

Ikväll, när vi satt och åt hela familjen runt matbordet, så sa plötsligt min tvilling Adam:
- Alltså jag förstår inte varför du sitter och läser en massa bloggar hela dagarna, fattar du inte att dom bara tjänar pengar på dig?
Först så blev jag typ irriterad på honom för att han överhuvudtaget öppnar munnen, men nu lite senare så tänkte jag ju att han faktiskt på sätt och vis har rätt. Många av dom som bloggar LEVER ju på detta och har ingen annan inkomst.
Frågan är bara hur utnyttjad man känner sig ? Hm.... Inte så mycket egentligen, det är inte precis så man tänker ritkigt: Ååh nu måste jag gå in på Stina Lees blogg så att hon kan köpa ännu mer kläder
Haha... Det där lät lite kul faktiskt :P

Ha en fin kväll
//Ellie


Kommentarer
Postat av: Aaaaaadammmm

Meeen la du int det din lille --- xD

2008-05-21 @ 20:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0